dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

nedelja, 26. junij 2011

prvič?!

Z Minny se pripravljava na opravljanje izpita IPO1...
... zakaj pa naslov prvič? Ravno danes smo se na treningu pogovarjali, ali bo Minny prvi pes (psica) pasme labrador, ki bo v Sloveniji (v novejši zgodovini, kot smo se šalili) opravila izpit IPO1??? Sicer "klasika" ni najina prva disciplina, vse skupaj se je začelo bolj kot hec... a potem sva lani spomladi, pričela s prijateljem, ki je bil včasih moj tečajnik pri reševalcih, resno trenirat... in sedaj je on moj inštruktor in marker... kako se vse vrti?
Pa labradorka v C disciplini IPO izpita je kljub vsemu eksot... :-)
Sicer sva bili "eksota" tudi na regijski tekmi lani v organizaciji KD Ljubljana, v kategoriji ISP-C...
Prvič tudi zato ker bom jaz tak izpit opravljala prvič, pa seveda Minny tudi...
S sledenjem sva začeli že v 2009, pa lani resno zastavili, se iz izkušenj učili, delali napake, spraševali kolege, izbirala sem primerne metode... letos nisva bili najbolj pridni, a ta vikend je bil res namenjen sledenju. Osnove so dobre, samo Minny je potrebno spomnit, kaj točno želim od nje... današnji trening me je spravil v dobro voljo in dal nov zagon... da bova tudi po tem vikendu še naprej trenirali in se pripravljali na RH F A!
Poslušnost je sevda podobna kot tista pri RH izpitih, a drugačne so tri vaje - aporti... drugačen je aport, pes ga mora prinesti tudi preko skakalnice in plezalne stene... trenirali sva, bomo videli...
Torej še 5 dni... v soboto pa spet vstajanje pred svitom
aja pa držte pesti!!!

2 komentarja:

  1. Držimo pesti za prvo labradorko v zgodovini =)

    OdgovoriIzbriši
  2. No vam pa jazst povem, da ima labradorcev z Ipo I in celo ipo 3 se najde :) Pa veliko sreče, če še nista že opravili.

    OdgovoriIzbriši