dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

nedelja, 5. junij 2011

prvič na stopničkah...

... vstajanje spet zgodaj, ob 6h... malo čez osem prijava na vežabališču KD Grosuplje. Danes je bil najin prvi nastop v kategoriji RO2, na 3. tekmi v RO za državno prvenstvo, ki jo je organiziralo KD Grosuplje. Prijavljenih nas je bilo 7 tekmovalk s svojimi štirinožci in zaradi goneče psičke v RO1, se je tekmovanje tokrat izjemoma začelo s kategorijo RO2. Pod budnim očesom sodnika Saša Cveka smo si ogledale progo... bilo je kar 5 ovir (2 skoka, gugalnica, miza, slalom, tunel), pa igrače na tleh... pa dve vaji, ki jih midve nisva veliko trenirali, odpoklic iz sedi pred sebe, vodnik v teku in sedi iz teka... Moja "tršica" Maja si je z mano ogledala progo, mi dala zadnja navodila. Na vrsti sva bili peti, torej sva imeli še malo časa, da probava ti dve vaji. Malo popravkov, nagradic in zelo optimistično sem šla pogledat prve tekmovalke. Žal so prve tri naredile toliko napak (3 ovire z nič točkami), da so bile neuvrščene. Šele ena pred mano je dosegla uvrstitev. Nisem razmišljala o tem, grem po Minny jo dam v senco in čakam da me pokličejo...
Začneva super, prostor in okoli psa, slišim kako sodnik reče OK, 2 skoka tudi OK, potem pa sedi, vodnik tek in odpoklic pred sebe - Minny pride pred mojim poveljem... greva naprej, levo 270 stopinj naredi ODLIČNO, pa gugalnica, miza tudi OK, slalom - ja tole ni ravno najina ovira (nisva agilitašici) ampak izpeljeva, potem igrače... to nisva veliko trenirali in Minny zanima le zakaj tole leži po tleh?! 
Greva naprej: sedi, obrat, prostor - OK, tunel - OK, obrat levo krog: Minny malo zaide, potem pa še sedi med tekom - moram ponovit povelja, pa desno - zopet Minny malo odnese in cilj... čas je dober, sodnik pove oceno in točke,
Za mano delata še dva para, ko zaključita grem "firbcat" v pisarno, pravijo da bodo ravno vpisali... in ko gledamo začetek dela v RO3 mi Polona pove: Ej tretje sta! Ja SUPER, torej stopničke!
Tudi "tršica" Maja in Roxy sta dobro opravili s progo in bili drugi.
Ostali naši trije pa 4.mesto Rene, 5. mesto Brane (edini moški tekmovalec) in 6. mesto Polona v kategoriji RO1. Bravo KD Ljubljana!!! 
(Zdej si moramo pa res narediti naše RO majice)...
Razglasitev prvih treh v kategoriji RO2 s sodnikom:
 Minny s pokalom in nagrado (pa novo klobaso):
 ...in končalo se je nedeljo dopoldne

2 komentarja: