dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

sreda, 16. marec 2011

koledar

Leto 2011 se je začelo nekoliko drugače kot dve leti pred tem... z nekaj več prostimi vikendi, česar po tempu 2009 in 2010 nisem bila ravno vajena.
V januarju sva se z Minny udeležili lavinskega tečaja na južnem Tirolskem, ki je letos zaradi pomankanja snega v dolini Ahrntal, prvič potekal na gorskem prelazu Würzpass - slovensko bi lahko rekli prelaz zelišč :-) in tam tudi uspešno opravili lavinski izpit druge stopnje RH L B.
Letos zopet poteka tudi seminar oz izobraževanje za bodoče inštruktorje za delo reševalnih psov pri ERPS, katerega nosilec sem... zopet novi izzivi, naloge, pa tudi veliko prijetno preživetih dni. Enkrat sem predavala jaz - veterina: anatomija, bolezni, prevetiva, cepljenja...; pa obdelali smo teme igra, nakazovanje, markiranje... Upam, da bom svoje znanje in izkušnje znala prenesti svojim bodočim kolegom.
Prejšnji teden pa smo se odpravili na Vršič, kjer je potekalo zimsko usposabljanje vodnikov reševalnih psov ERPS. Super, da se je tečaja udeležilo toliko vodnikov začetnikov letnika 2011, se nam ni bati za prihodnost... jaz pa sem vodila skupino bodočih inštruktorjev in po mnenju vseh smo izpolnili cilje!
Sedaj pa se začne tisti pravi ritem, ko ne bo časa za vdihnit...
torke in četrtke vodenje skupine Osnovna šola v KD Ljubljana, ki se zaključi začetek junija z izpitom BBH, v ponedeljkih in četrtkih trening vodnikov ERP KD Ljubljana, ob sredah imava z Minny treninge obrambe, morava tudi začeti z resnimi treningi sledenja - cilj je izpit IPO1 konec junija...
vikendi pa: trening za državno prvenstvo, piknik in predavanje za tečajnike, trening pri kolegih v Tritolu, državno prvenstvo v Varpolju, IRO simpozij v Franciji, pa službene obveznosti, RO tekma, skupna vaja ERPS, potem med prvomajskimi prazniki mogoče na Tajsko, kamor me organizacija IRO pošilja kot inštruktorja, pa izpiti reševalnih psov, zopet nekaj službenega, potem so na en vikend v maju planirane kar 3 različne stvari, bomo videli kaj se bo odvilo, pa zaključki seminarjev za bodoče inštruktorje, izpiti v društvu, RO tekma, seminar za inštruktorje, izpiti reševalnih psov in bo konec polovice leta...
in se bo dalo spet vdihniti...
torej od naslednjega vikenda dalje mogoče kak dan prost... vse ostalo je splanirano
pa začnimo :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar