dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

nedelja, 2. december 2012

Izpit IPO2...

... sva včeraj z Minny uspešno opravili!!! :-)
Kljub malo bolj stresnemu začetku izpita, ker je Minny izvedla "hitrostno sledenje", kar je pomenilo da je bila prva linija ocenjena negativno. Minny je so motile vonjave s sosednje sledi, veter je pihal v taki smeri... ni bila skoncentirana, prvi predmet ni nakazala, samo ustavila in šla proti meni... ajej :-(
Ampak po kljuki, ki je bila izvedena odlično je bila druga linija boljša, kljuka spet odlično (kot po tračnicah), potem pa še dolga zadnja linija, ki jo je Minny bolj skoncentrirano odsledila. Predmet je zopet slabo nakazala. Ampak punci nimam kaj očitati... sva pač premalo trenirali! Točk 70
Še vedno pa sem prepričana, da je naravani talent za sledenje. Njej samo sledenje predstavlja veliko veselje in užitek, ker pač SLEDI... Ji bom privoščila to veselje in bova bolj pogosto trenirali ;-)
Poslušnost - napake in nezbranost v skupini, položaj poleg na trenutke slab. Vse vaje v gibanju odlično! Zelo sem zadovoljna z vsemi tremi vajam prinašanja. Kar sva v zadnjem času trenirali, se je pokazalo tudi na izpitu... Ker pa sva aport preko skakalnice in plezalne stene malo zanemarili, se je to seveda tudi pokazalo. Vaja naprej z izjemo počasnega uleganja in "častnega kroga" dobro. Točk 85
Filmčk morm še naložit...
Obrambo pa naj prikažejo kar gibajoče slike:


Točk 84. predvsem na račun slabših ugrizov 
Bravo Minnyka!!!
Zdej pa pridno trenirat naprej... 
Plan 2013... IPO3 (mogoče) ;-)




Ni komentarjev:

Objavite komentar