dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

ponedeljek, 19. november 2012

Filmček z zadnje RO tekme 2012...

... Minny in Polona sta začeli zelo dobro, se pri vaji vzvratno okoli vodnika nista uskladili, pa tudi hoja nazaj in kvadrat sta zanekrat še šibki točki. Ampak pozimi bomo to natrenirali!!! :-)
Pri osmicah ob stožcih je Minny izgubila koncentracijo in me iskala s pogledom... ampak sta vajo opravili
Potem še zadnja vaja, stoj, prostor, sedi... Minny je tokrat sedla iz prostora na prvo povelje, odpoklic lep, hiter tek proti Poloni, potem pa...



... je Minny tik pred Polono zavila in stekla proti meni, ki sem njuno delo spremljala ob robu proge. Polona se je morala malo potruditi in je Minny priklicala v položaj sem in s položajem poleg sta zaključili delo.
Vseeno je vse skupaj zadostovalo za 3. mesto! 
Bravo punce!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar