dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

sreda, 20. september 2017

You Tube

Sploh ne bom pogledala, koliko časa je od prejšnje objave?!
VELIKOOO

No želela sem podeliti s tistimi, ki tole še berejo ... kaj spremljam na You Tube kanalih. Najdeš marsikaj, veliko "smeti", kaj zanimivega, smešnega ..
Najdeš pa tudi ogromno res zanimivih, poučnih vsebin.
Tole je nekaj izmed kanalov, ki jih spremljam:

It's OK to be smart
Videe pripravlja Joe Hanson, Ph.D. So iz različnih področji znanosti. Res zanimive in poučne stvari.

ASAP Science
Pripravljata Kanadčana Mitchell in Gregory. To je eden izmed prvih kanalov, ki se ga pričela spremljati. V bistvu rišeta in govorita svoje video zapise, meni sta super! Imata tudi kanal Greg&Mitch

Nile Wilson
Njegov kanal sem pričela spremljati pred kratkim. Je mlad britanski športnik, leta 2016 dobitnik olimpijske medalje v gimnastiki (bron na drogu). Zelo zanimivi videi ...

No upam, da me bo tale objava malo spodbudila, da še kaj objavim! :-)




Ni komentarjev:

Objavite komentar