dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

nedelja, 19. april 2015

Rožice ...

Z mami se že nekaj let, tradicionalno, pred prvim majem odpraviva v Arboretum Volčji potok ...



Letos sva šli malo bolj zgodaj, saj mene potem dva vikenda ni. Naslednji četrtek se odpravljam v Estonijo, kjer bom sodila nacionalne izpite po programu IPO-R. Povabil me je Estonian Search Dog Club. Lani sem pri njih, v okviru IRO seminarja, vodila trening iskanje pogrešanih oseb. Tokrat bom sodila izpit RH FL (E, A, B). Sodelovala pa bom tudi v komisiji (kot mednarodna FCI sodnica za delo reševalnih psov), pred katero bodo kandidati za nacionalne sodnike za delo reševalnih psov opravljali izpite.
Prosili pa so me tudi, da predstavit slovenski rally obedience.
In tokrat bo celo nekaj časa za ogled mesta Tallin ...

No pa da se vrnem nazaj na današnjo nedeljo. Zjutraj smo se Minny, mami in jaz odpravile proti Radomljam. Čeprav se Spomladanska razstava tulipanov še ni pričela, je bilo kar nekaj obiskovalcev, ki so se razveselili sončnih žarkov, po včerajšnjem deževju. Ki pa je seveda razstlinam dobro delo in izgledalo je, kot da se je v enem dnevu vse razcvetelo ...

Več pa naj povedno slike
















Prvič je bila z nama tudi Minny in ker še ni razstave, s tem tudi še ni toliko obiskovalcev, je tudi ona imela prijeten sprehod. Obnašala pa se je kot bikec Ferdinand, saj je morala povohati vsak tulipan, še posebaj zanimive pa so ji bile hiacinte :-)








Ni komentarjev:

Objavite komentar