dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

sreda, 1. februar 2012

2.2.2012

... je že
sam da se na hitro malo "pohvalim"... z Minny sva v petek, 28.1.2012 uspešno opravili izpit iskanja v snežni plazovini, po novem od 1.1.2012 veljavnem IRO&FCI pravilniku za delo reševalnih psov. Izpit je potekal po zaključku lavinskega tečaja v organizaciji RHSTB na 2000 metrov nad morjem visokim Würzjochu oz kot sem ga jaz poimenovala "prelazu zelišč".
Kako je potekalo je Matej zabeležil s kamero in fotoapartom in samo da najdem malo časa bo vidno tudi tu...
Glede na to koliko sva trenirali v okviru tečaja (saj sem obljubila Astrid, da bom pomagala pri organizaciji tečaja in izpitov oz vodila vso administracijo) sem kar zadovoljna z delom Minny pri iskanju. Poslušnost pa sva pridno trenirali, le tega nisva da sem jaz v pancarjih in da je sneg... saj ga v LJ ni bilo! :-)
Izvedba nove vaje je bila solidna, seveda so potrebni še popravki... Seveda pa na izpitu vedno "izveš kaj novega" oz kaj vse si lahko Minny izmisli za popestritev... hahaha boste videli na fimčku, kmalu!
Sedaj se pripravljava za RH-T B, ki bo 23.-25.3.2012 v Beljaku, v organizaciji ÖRV Villach jug, pa prijavila sem naju tudi že na 4. slovensko državno prvenstvo in IRO izpite, ki bodo 6.-8.4.2012 v organizaciji KVRPPo ...
Dolgčas nama ne bo...
Takole pa je šla Minny prvi dan po prihodu na Würzjoch z Matejem na "turo":

Slikico sem si sposodila pri Mateju, hvala!



Ni komentarjev:

Objavite komentar