dobrodošli

kako sem prišla "na psa" in tam ostala oz. "a je to meni hobi"

torek, 19. julij 2011

malo razočaranje ali spremeba planov...

... torej v sredini avgusta so že nekaj let IRO izpiti in avstrijsko državno prvenstvo za reševalne pse, od leta 2007 sem zraven, najprej sem prva tri leta sodelovala kot IRO sodnica...
v Telfsu sem sodila iskanje v ruševini, v Rohrbachu poslušnost, v Tritolu premagovanje ovir... lani pa sem z velikim veseljem sodelovala kot vodnik, z Minny sva opravljale RH T B, sicer nisva bile uspešne, ampak to je druga zgodba.
Prav veselim se tega dogodka, vedno srečam veliko prijateljev, znancev in prav fino se mamo 3 dni...
Letos sem bila določena kot 5 sodnik in ker so zadnje dve leti sodelovali samo 4 sodniki sem bila prepričana, da bo tako tudi letos... Zato sem se organizatorji prijavila tudi kot vodnik, da bi z Minny opravljala RH T B...
ampak ŽAL je danes prišel mail, da sem določena da sodim premagovanje ovir... no sej je OK, ampak Minny in jst sva se pripravljale na izpit...
Sedaj imava šele novembra možnost opravljati RH T B, no ja vsaka stvar je za nekaj dobra... mogoče pa rabiva pavzo od izpitov...
Ampak ta vikend grem vseeno na trening v Tritol, pa naslednji upam da v Budimpešto, pa potem v Pulo... moram se zopet posvetiti treningom iskanja v ruševini...

1 komentar:

  1. A greš na tabor v Pulo, al je kaj drugega? A veš mogoče točen termin tabora v Puli?

    Škoda za izpit, bo pa jeseni =)

    OdgovoriIzbriši